Lika som bär?

Ridningen blev sådär tyvärr :( det regnade som bara den vilket gjorde att man blev rätt så irriterad. Sen flöt det inte alls på lika bra som förra året och det blev ingen heldagstur som vi hade tänkt från början, men detta pga vädret.
Daniels tal till Viktoria var ju bland det gulligaste jag hört. Tårarna rann. Och jag har sett det massor av ggr efteråt bara för att det var så fint.
Igår var första dagen på nya jobbet. Det känns bra men samtidigt saknar jag mitt förra jobb. Och nån stans har jag en liten förhoppning om att de ska behöva anställa nån mer sjukgymnast och då ska välja mig.
Tittade på lite bilder från ridningen och hittade då en bild som påminner väldigt mkt om en bild från förra sommaren... SE!
Bilderna får mig osökt att tänka på en gammal filmfavorit med det underbara citatet: I remember the first time I got shot out of a cannon!
Vilken film?

Kommentarer
Postat av: Emma

True Lies!!!



bästa filmen ever! Jamie Lee är bäst

2010-07-02 @ 22:24:11
Postat av: Anonym

Puss!

2011-10-07 @ 21:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0